OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Říjen 22 20:11:58 CEST 2007

Zdravim,
	vámi níže popsané swapování by bylo velmi pěkné a podle mých
chatrných vědomostí to takto zhruba funguje v linuxu. Sice píše ze swap
je prázný, ale má tam nějaká data a když potřebuje odswapovat, tak pak
je to provedeno vemi rychle. Dá se to zakázat, ale nikdy jsem nepátral
potom jak. Od doby co jsem zjistil že v rámci experimetování jsem si
odstranil připojováni swapu tak ani po tom nepátrám.

Ale pod Winowsama
rozhodne ne, poněvaž jakmile v tomo systému nepoužívám aplikaci po dvě
hodiny tak čekám několik desítek sekund než se opět načte do paměti. Z
paměti se to prý odstraňuje aby to lépe vypadalo. Tedy aby bylo více
volného místa. Alespoň vizuelně. Počet aplikací mám konstantní a data
víceméně stejná.

Podle mě má člověk dvě možnosti:
Smířit se stím.
Nechat se zaměstnat jako manažer v microsoftu na takové pozici, abych
dokázal toto chování změnit.

Jestli někdo zná nějakou supertajné nastavení jak toto chování změnit
sem s ním.

Ještě takový nápad. AVG je zřemě poměrně agresivní na kontroly vspních
výstupních dat síťového provozu, spuštěných souborů a podobně. Možná by
šlo po dohodě s IT oddělením (terrorisitickým útokem :-[) vyházet ze
systému služby které nepotřebuje a zakázat kontrolu síťového provozu na
loopback rozhranní. Já jsem po dokonalém zmatení jenoho člena tohoto IT
týmu, který mi omylem zanechal svoje práva nechal kontolovat jen vstupní
data ze síťových rozhranní a vyházel nekteré přebytečné služby a počítač
začal reagovat o moho svižněji.

ced