OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Pondělí Říjen 22 10:24:31 CEST 2007

Jenom takova domenka- neni to swapovani jenom pomocne. Tedy system
vyhodnoti ze k nejake strance pameti se dlouho nepristupovalo a zrovna
neni co na praci, tak ji _okopiruje_ na disk. Tedy vlastne ji neswapuje,
ale ulozi do swapu jeji kopii a ve chvili kdy je potreba uvolnit pamet,
tak pouze zahodi original. Toto chovani by me prislo logicke. Nemelo by
uzivatele nijak zatezovat a mohlo by znatelne urychlit swapovani v
pripade potreby.
Pomalost vaseho pocitace muze byt uplne necim jinym, bud tim AVG nebo
necim jako hw konfliktem.
Ondra