Vaše zkušenosti s výrobci, podělte se prosím.

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Říjen 22 18:31:51 CEST 2007

Dobry den
MARKOM: Meli jsme 100 ks zarizeni kde bylo TQFP 100 pinu, bylo cca 1 mm
tenke, vytahnute jizze sacku a nechane 6 mesicu , tzn bylo nasate
vsdusnou vlhosti
Cipy nepresusili a po zapajeni bylo 90% vadnych !

Jeste od jinych vim, ze jim prisla zasilka od MARKOMU roztriskana na
cimpr campr....takze bych baziroval na presuseni, pokud nejsou soucastky
v originalnim obalu a na dokonalem zabaleni pri posilani.

LK