Vaše zkušenosti s výrobci, podělte se prosím.

ladmanj@volny.cz ladmanj@volny.cz
Pondělí Říjen 22 16:01:49 CEST 2007

Dobrý den
poptali jsme několik firem ohledně výroby námi vyvinutých desek.
Ochotny se naší zakázkou zabývat zůstaly tři firmy a to sice:
Markom Mělník
TTC Praha
Mikroelektronika Vysoké Myto

Na nabídku od poslední zmíněné ještě čekám ale od obou předchozích,
ač se výrazně liší rozložení cen za jednotlivé položky, celková
cena a tím i cena za kus jsou v zásadě stejné.

Nakonec se samozřejmě rozhodnu sám, ale budu rád když mi napíšete
vaše zkušenosti ať kladné tak záporné.
Pamatuji si že Balú kladně hodnotil Markom, přičemž z úst bývalého
zaměstnavatele jsem na ně zase slyšel věci které o jejich profesionalitě
tolik nesvědčí.
Každopádně při vypracování nabídky pan Vojtěchovský reagoval
velmi dobře (nemusel jsem mu nic tak vysvětlovat, jako paní v TTC)
O Mikroelektronice nevím bohužel zhola nic, než že výrobky označené
jejich logem je často vidět v prostředcích pražské hromadné dopravy.

Děkuji moc
Jakub Ladman