OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Říjen 22 08:12:59 CEST 2007

Zajimave,

1) jen nevim, jak bych u WXP menil jadro systemu, kde bych ho ziskale,
atd..., u linuxu je to jasne, ale XP?

2) VMWare znam a tam to neni problem, ja bych to ale potrebaval v na
PC kde nativne bezi XP... Treb ted sem zapnul to PC, bezi mi tu 1
firefox, 1 the bat!, miranda a je 550MB z 1GB RAM volne, a 122MB uz je
zase nacpanych ve swapce :( :( Dalsi veci co ce spousti pri startu PC
- ati catalyst control center (soucast ovladacu GK)
- AVG
- SoundMAX control (cas ovladacu zvukovky od AD)

Nic vic, nic min... proc je tech 122MB ve swapce mi nikdo nevysvetli,
asi je to vlastnost, vzdyt preci svap je o hodne pomaljsi nez RAM,
tak co by sme to necpali tam ze, vzdyt on si uzivatel pocka kdyz na
neco klikne... demenc... uz nevim jak to rict jinak... asi napisu moc
peknej mail do microsoftu.

JDrozd