OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Neděle Říjen 21 23:30:04 CEST 2007

No nazdar,
	také jsem se po tom  pídil. Vzpomínám si na dvě řešení:

1. Změnit jádro OS, protože je to způsobeno implementací virtuální
paměti v jádru OS.

2. Toto je z doslechu. Naistalovat linux a pak zpusit ve virtualizaci
či emulaci Windows. V této souvislosti mi se připomíná WMWare. Bohužel
si nemohu vzpomenou jak to bylo nakonfigurováno.

Prý to není chyba, ale vlastnost.
Já netvrdil že to bude použitelné. Asi si dokážete představit jak mě
tato vlastnost

ced