Psani putovek pomoci GPS

Sudovec sudovec@seznam.cz
Neděle Říjen 21 18:11:31 CEST 2007

O zádné aplikaci pro PDA a nebo tak podobne nevím. Nekteré firmy prodávají systémy, které mají 2 rezimy - 1 sluzební jízda a druhý jízda soukromá. V rezimu sluzební jízdy se zaznamenává vse - t.j. trasa + zastávky a myslím ze je mozné nadefinovat souradnice bezných cílu cest (Zákazník A, B, ...). V rezimu soukromé jízdy jde jen o záznam data, casu a ujeté vzdálenosti. Jak presne vypadají výstupy apod nevím, nijak jsem to detailne nezkoumal.

    S.

  ----- Original Message -----
  From: Standa Palas
  To: HW-news
  Sent: Sunday, October 21, 2007 6:02 PM
  Subject: Psani putovek pomoci GPS

  Dobrý den. Je tu jiste hodne lidí kterí pouzívají sluzební vuz. Zajímalo by mne jak písete putovky. Zvládáte to poctive nebo si po pul roce vsechno musíte vycucat z prstu? Mne to porád nejak nejde. Proste kdyz jsem v práci tak se neprinutím a potom taky ne. Delsí dobu uvazuji nad tím jak to zautomatizovat. Neexistuje v dnesní dobe GPS neco, co bych si dal do auta,propojil bych to s tachometrem a ono by mi to vzdy pri zastavení na delsí dobu nez treba 10 minut zapsalo cas,místo,stav tachometru atd atd. Nebo jak to vlastne delat aby to nebyl takovej vopruz?