Psani putovek pomoci GPS

Standa Palas stpalas@quick.cz
Neděle Říjen 21 18:02:05 CEST 2007

Dobrý den. Je tu jiste hodne lidí kterí pouzívají sluzební vuz. Zajímalo by mne jak písete putovky. Zvládáte to poctive nebo si po pul roce vsechno musíte vycucat z prstu? Mne to porád nejak nejde. Proste kdyz jsem v práci tak se neprinutím a potom taky ne. Delsí dobu uvazuji nad tím jak to zautomatizovat. Neexistuje v dnesní dobe GPS neco, co bych si dal do auta,propojil bych to s tachometrem a ono by mi to vzdy pri zastavení na delsí dobu nez treba 10 minut zapsalo cas,místo,stav tachometru atd atd. Nebo jak to vlastne delat aby to nebyl takovej vopruz?