zpojeni "rotacniho mechanickeho snimace polohy"...

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Říjen 21 12:19:22 CEST 2007

On Sun, Oct 21, 2007 at 11:38:03AM +0200, Petr Simek wrote:

> Tyhle rotacni kodery maji obvykle dva spinace se spolecnym vyvodem a podle
> toho rotacniho cyklu prochazi i stavem kdy jsou sepnuty oba dva spinace
> soucasne. Takze urcite jsou obcas spojeny dohromady. Ale pokud mate ten
> stred na zemi a napajite je pull-up tak by to snad nemelo vadit. Spis to

Ano, presne tak to mam zapojeno...

> asi bloudi v tom preruseni ne ?

Jenze podsvetleni displeje je delano pomoci hardwaroveho PWM, takze
by ani nejake "bloudeni v preruseni" nemelo zpusobovat poblikavani
displaye...

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net