Doporucte rychly MCU s poctivymi porty

Pavel Krejci krepa76@gmail.com
Neděle Říjen 21 02:23:44 CEST 2007

Ted nevim jestli jsme se pochopili :o)
Proudy pro vetsi kapacity musi byt vetsi. Ale zkuste se podivat jak jsou
definovane nabezne hrany a jaka kapacita zateze v DS ruznych procesoru,
ktere mate v merku, treba tam bude cast vysvetleni... Taky pro prekonani
5V za rekneme 10ns je potreba vetsi proud nez 3.3V za 10ns. Cili pro
3.3V procesory staci mensi proud.
Pro vetsi kmitocty taky bude specifikovana asi mensi kapacita zateze.

Jinak tim zivenim tranzistoru jsem myslel to, ze kdyz by vystupni
tranzistor mel dat vetsi proud a bude tedy vetsi tak i jeho kapacita
bude vetsi a tim i jeho budic musi byt vetsi. Takze to neni jen ve
zvetseni tranzistoru ale taky i v budici.

Proc je pomer 1:50 netusim. Je tam opravdu na vystupu nejaky cistokrevny
push-pull nebo jsou tam nejake "vychytavky" s pull-up odpory?

Pocitam ze 1:3 je ve prospech N-kanalu (tedy vic si necha vnutit nez da)
Aby p-kanal mel stejny proud musel by (podle technologie) byt 2x az 3x
vetsi nez n-kanal. Radsi jsem se kouknul do ATMEGA8 DS a je to ve
prospech n-kanalu :o)

PK