Doporucte nuz?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Říjen 18 17:00:35 CEST 2007

To jsou dobre noze, sam mam jeden podobny, jak uz jsem psal.
Kdyz uz je skoro patek, jak psal nekdo jiny, tak se zminim o akci, kterou
jsme vloni tocili.
Snad kazdy videl film Sedm statecnych a  ja ho mohu i casteji jako i
nekterych par dalsich filmu.
Tam byl souboj chlapika s nozem proti pistoli. Uz jsem je jmenoval v minulem
prispevku. Tehdy mi to pripadalo jako desna frajerina a nemozna vec.
A ejhle, pri nasem nataceni vyhral chlap s nozem. Naprosto uzasne je to
videt ve zpomalenem zaberu a k tomu jeste ten zpomaleny zvuk. Delalo se to
tak, ze chlap s pistoli stal vedle terce ( pulmetrovy kulac ) a na nem byl
balonek. Pistolnik stal vedle balonku. Vrhac nemiril na pistolnika, ale na
balonek. Naprosto bomba zaber. Oba jsou ve svem oboru velci frajeri.
Jindra Polivka

Každá liška chválí svůj ocas se říká...

Tak i já se pochlubím s nožíkem který jsem dostal jako
prezent. Je to výrobek firmy Leatherman a je to takový všeuměl
typu švýcarák ale celý v kovu. Vlastním modré provedení které
nese označení Juice CS4 a je nesmírně praktický. Až po letech
jsem zjistil že to byl poměrně nákladný prezent.

http://www.noze-nuz.com/leatherman/LM09868.php

Cestmir