Doporucte nuz?

Stribrnak email@europeum.cz
Čtvrtek Říjen 18 15:38:42 CEST 2007

Každá liška chválí svůj ocas se říká...

Tak i já se pochlubím s nožíkem který jsem dostal jako
prezent. Je to výrobek firmy Leatherman a je to takový všeuměl
typu švýcarák ale celý v kovu. Vlastním modré provedení které
nese označení Juice CS4 a je nesmírně praktický. Až po letech
jsem zjistil že to byl poměrně nákladný prezent.

http://www.noze-nuz.com/leatherman/LM09868.php

Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of CNCnet.info
Sent: Thursday, October 18, 2007 12:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte nuz?

Pred prazdninama jsem kupoval zavirak a dlouho vybiral -
cena/uzitnost/libivost/kvalita.

Pokud neshanite vyslovene viceucelovej nuz ala victorinox tak muzu vrele
doporucit nuz Kabar Dozier (v mem pripade verze Long). Je to spickova
ocel jeste zaplatitelna - nuz je lehky a da se nosit v kapse, pritom
cepel je silna 4mm (nemusite se s nim zakrojit do poradne vetve) a
dlouha 9cm. Kvalita vyborna - ten nuz i po pul roce uzivani stale holi
(jen jsem jej jednou obtahnul na kuzi) a nevikla se. Jedine co je nezvyk
tak klade vetsi odpor pri rezani, ale to je dan tloustce cepele.

Jsem spokojen maximalne - cena byla tusim 960Kc. Zkusim najit kde jsem
to kupoval.

Radek Vicek

zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> Nevim zda toto dotaz neni OT, ale snad ne tak docela, rezu tim izolace
> na kabelech, krajim cheba a onehda jsem s nim opravoval mobil :-).
> Dnes rano jsem si zlomil svuj staricky zaviraci nuz a budu muset vybrat
> nejaky novy. Koukal jsem na nabídky specializovanych serveru jak u
> nas tak v zahranici, jsem z toho mirne receno znateny. Neni mezi ctenym
> osazenstvem nejaky sberatel nozu, ktery by dokázal poradit?
> Pro predstavu uvazuji o necem jako je toto, ale nejak nemam cas studovat,
> ktera ocel je ta prava a ktery design a povrchova uprava je ta nejlepsi.

http://www.knife.cz/Knifecz/tabid/36/ctl/Details/mid/381/ItemID/190/Default.
aspx