CPU s jednou instrukci ;).

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Středa Říjen 17 22:42:44 CEST 2007

Dobry vecer.
Tak si muzeme vymyslet nejakou realnou ulohu, pro zacatek jednodussi a zkusit pro ni vymyslet "MCU", ktere by to zvladlo. Mame FPGAcka, a tak to lze dotahnout az k odladeni. Mozna by se tu takovi nadsenci nasli a jiste by se sesla zajimava reseni.
Co ale povazovat jeste za to "MCU", napr. kdyz po privedeni log.1 na jeho vstup (= 1 bitova instrukc) provede ulohu, zatimco po privedeni log.0 neudela nic, bude jeste vyhovovat pravidlum jako "MCU".

Zdravim CK