Dokumentace k modulu AT91SAM7S64-DIL od Cybertexu

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Říjen 17 19:30:25 CEST 2007

Dobry den.

Take moduly s AT91SAM7S256 (nebo i 64) vlastni konstrukce prodavam, ale
asi Vam to nepomuze, rozlozeni pinu muze byt ruzne, jak si jej kazdy
vyrobce zvoli. Treba Vam alespon pomuze schema zapojeni, protoze to bude
minimalne velice podobne: http://www.siliconbrain.biz/x/SB-SAM7S256.PNG
Pokud dojde na propiskavani pinu (jako ze byste se pomoci nedockal), pak
je to lepsi nez nic - je se od ceho odpichnout.

--
Jiri Bezstarosti