Dokumentace k modulu AT91SAM7S64-DIL od Cybertexu

Miroslav Kalina miroslav.kalina@styrax.cz
Středa Říjen 17 16:56:22 CEST 2007

Zdravím všechny přítomné a čtoucí,

A zároveň prosím o pomoc.

Nenechal jsem se odradit dobrými radami místních přispěvatelů a lehkomyslně
jsem si zakoupil u firmy CYBERTEX modul AT91SAM7S64-DIL.

http://gesto.servery.cz/shop/php/main.php3?go=detail
<http://gesto.servery.cz/shop/php/main.php3?go=detail&usere=0008210022317790
&id=45&highlight=213086> &usere=0008210022317790&id=45&highlight=213086

Modul mi sice došel, i s přiloženou fakturou, ovšem jinak byla krabice
prázdná. Žádná dokumentace, popis modulu, pinout konektorů, parametry
napájení, o CD nemluvě.

Na urgence 1x zareagovali s tím, že chybu uznávají a dokumentaci pošlou
dodatečně, leč nestalo se tak ani po druhé urgenci, teď mé telefony ani
nezvedají

Proto bych chtěl poprosit někoho, kdo měl víc štěstí, než já (záměrně nepíšu
víc štěstí, než rozumu, i když si to myslím) a dokumentaci k tomuto modulu
nemá, bez ní je mi nanic, když ani nevím, kam zapojit napájení (sice by se
daly vysledovat "cestičky" na plošňáku, ale nechci riskovat odpálení, to až
později, až neuspěju tady.:-) )

Takže ještě jednou - pěkně prosím - smutně koukám - jestli to někdo máte,
prosím pošlete na xkalinam(at)email(dot)cz.

Jinak znovu píšu - BYLA TO CHYBA, RVU SI VLASY, OD CYBERTEXU OPRAVDU NIC
NEKUPUJTE !!!

M.Kalina