Prirucni baterku (svitilnu), celovku - doporucte.

Středa Říjen 17 14:51:28 CEST 2007

Vřele doporučuji čelovku i z dalšího důvodu:
výměna žárovky a případné úpravy v patici či ve svorkovnici se po setmění dělají podstatně lépe s čelovkou než s baterkou v zubech. O různých dalších servisních zásazích nemluvě.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Wednesday, October 17, 2007 1:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prirucni baterku (svitilnu), celovku - doporucte.

g>  17.10.2007, 12:30:21
g> bezna zarovka ma merny vykon cca 10lm/W, halogenka 20, xenonka je
g> nekde mezi.
g> Nejlepsi LED (luxeon, cree, nachia) maji cca 35 - 70 lm/W + delsi
g> zivotnost.
g> Jestli chcete normalni cernou baterku
g> (https://www.kronium.cz/index.php?act=viewCat&catId=5), zlutou
g> celovku nebo flekatou
g> extra-taktical-mega-combact-super-army-high-survival od pana HU si
g> rozhodnete sam. Kazdpadne doporucuje neco co ma regulaci jasu, pro
g> bezne uziti je IMHO lepsi baterka do ruky,(skladnost, snazsi
g> ovladani) ta ale zase neni, na rozdil od celovky vhodna na kolo.

Osobně na čelovce oceňuji nejvíc to, že se s ní dá něco dělat oběma rukama.

Hodně dávno jsme vyráběli čelovky z uříznutých plastových baterek na 2 buřty. Všichni se smáli, ale chodili si ji půjčovat...

Tomáš