Wattmetr v Lidlu

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Středa Říjen 17 14:23:19 CEST 2007

No, to právě zatím jen předpokládám. Až budu mít chvilku, tak ho rozeberu a podívám se co je uvnitř. Buďto je tam nějaký mikrošváb a to by záleželo na typu a SW, který je v něm. Nebo dnes na tohle měření existují brouci, kteří to měří sami. Uvidím co se skrývá uvnitř...

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com