doma upeceny procesor

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Říjen 16 00:42:33 CEST 2007

No ja si tych 16 bitov pamatam prave z toho slovenskeho prekladu... V
pamati mam sivu knihu so zelenym nadpisom. Rok, kedy som ju cital
odhadujem na 1992-3. Ale tiez ju nevlastnim...

miro

--- Jan Waclawek <konfera@efton.sk> wrote:

> Este musim opravit svoju opravu, ak ma niekto nejake povodnejsie
> vydanie, prosim pozrite do danej kapitoly 2.2, ci to o tom obmedzeni
> na min. 16 bitov tam naozaj bolo aj povodne, verim tomu, ze nie a ze
> sa to tam dostalo v neskorsich vydaniach pod vplyvom ANSI... Pozeral
> som si nejaku stiahnutu anglicku verziu vydania z 1998, moju
> papierovu "zelenu knizku" (slovensky preklad) som nerozvazne pred
> mnohymi rokmi pozical "na par dni"...
>
> wek

Building a website is a piece of cake. Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.
http://smallbusiness.yahoo.com/webhosting