Zrusili nam Compo :-(((

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Říjen 15 21:52:28 CEST 2007

Ja k tomu mam jediny duvod, a to ten, ze tamtudy jezdim a nekdy i presedam z
tramvaje na tramvaj. Takze presne na takovety situace, ze potrebuju jednoho
jacka to pro me bylo lepsi nez se vlacet do Slona a koukat na vyrazy
prodavacu, ktere chteji rict: Co nam sem furt lezete a otravujete.

Jakub Serych