Zrusili nam Compo :-(((

Pondělí Říjen 15 20:11:20 CEST 2007

Hezký večer,

    pro mně to ztráta je, chodila jsem tam kupovat staré součástky do
našich systémů a podobně. Takhle to bude zase o něco komplikovanější.
Ještě že na sdělovacím se můžou dělat jisté rekonstrukce. Je ale fakt,
že poslední dobou neměli ani těch starých dost. Každopádně jsem tam
chodila ráda. Chápu ale že pro člověka co dělá jen a pouze s nejnovější
technikou je to obchod poněkud nedůležitý ;-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186