Spinani elektromagnetu ze starteru MOSFETem?

libor@krkonose.cz libor@krkonose.cz
Neděle Říjen 14 17:10:10 CEST 2007

> Vačšina novších cievok má dve vinutia. Jedno je medzi prívodnou svorkou a
> zemou, druhé medzi prívodnou svorkou a vývodom na motor. Teda kým nezopne
> kontakt, sú fakticky obidve paralelne.

Aha, tak jsem to trochu rozkuchal, civky jsem prepojil seriove. To uz jsem
si troufnul zmerit nejakym cinskym merakem (kteryho by mi nebylo lito)
proud a ukazal 8A. Ale magnet mel mensi silu - ubytek. Takze tak mezi
10-15A si myslim... I tak se seriovym zapojenim civek to ma zbytecne
velkou silu pro moji potrebu. Asi to rozeberu uplne a premotam civku...
Stejne by se mi vic libilo napajeni 24V...