hyperterminal

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Říjen 14 15:06:55 CEST 2007

>Pokud nemusim Hyperterminal nepouzivam vyjma pripadu kdy
>jsem u pocitace kde neni nic lepsiho nebo kdyz telefonicky resim nejaky
>problem se zakaznikem, takze zmenu Comu zpravidla nepotrebuji a nemam ji
>tak nacvicenou ;)

Mno, presne kvoli tomu mam tu zmenu COM nacvicenu na oboch platformach; dopredu totiz nikdy netusim co na ktorom kompe najdem, a dnes nie je vynimkou ze napr. COM1 je port nevyvedeny z MoBo ale je tam karta ktora sa namapuje na COM2, resp. akakolvek ina divoka kombinacia.

Ja inak tiez ten hypoterminal nemusim, ale ako som uz uviedol; ako uz bolo nespocetnekrat uvedene, jeho najsilnejsia stranka je, ze je vsade.

Aj ked minule ma sokoval kolega, ktory potreboval nejaku dlhsiu sekvenciu vyplut von zo seriaku vo WXP, a namiesto toho aby sa riadil mojou radou pustit si hypoterminal a snazit sa ho nakonfigurovat, pouzil MODE COMx xxxx a COPY /b menosuboru COMx  ... (tymto pozdravujem aj kolegu Trollera :-) )

>Na druhou stranu jsem si ted ve VC++ napsal nejakou klikaci utilitku a
>optimalizaci kliku jsme nakonec vzdal, je to jen pro me na obcasne
>pouziti a tak to nebudu kvuli tomu vyvijet 2x dele. Ovsem u komercniho a
>koneckoncu i Free i OpenSource programu by to optimalizovane melo byt
>vcetne ovladani klavesnici (to jsem vzdal taky, nepocitam-li skakani
>tabulatorem).

Mno to som uz tiez pisal ze to je viacmenej nedostatok tych klikoidnych vyvojovych prostriedkov ze tie skratky a ine "dosoidno-*xoidne" zalezitosti podporuju len tak ledabolo namiesto striktneho vyzadovania a slusnej podpory. Mimochodom, pre tie idiotske klikoidne programy vratane webstranok je typicke, ze nielenze nefunguju skratky atd., ale aj tabulator skace divoko.

wek