hyperterminal

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Říjen 14 13:53:55 CEST 2007

> Hm to je zvlastne, mate inu verziu hypoterminalu nez ja? Bezne COM
> menim... Akurat mam pocit, ze v NTckovej verzii treba najprv "zlozit"
> ten telefoncik (resp. "Call->Disconnect")...

Ano, uz si nepamatuji jak to bylo u W9x verze ale NT resp. 2K a Xp jsou
tak jak pisete, napred disconnect a pote cele zadani znova. Ted jsem to
na W2k overil. Pokud nemusim Hyperterminal nepouzivam vyjma pripadu kdy
jsem u pocitace kde neni nic lepsiho nebo kdyz telefonicky resim nejaky
problem se zakaznikem, takze zmenu Comu zpravidla nepotrebuji a nemam ji
tak nacvicenou ;)

> Ano, ten program naozaj je ukazka toho ako sa to nema robit, vlastne
> to bol hned prvy ziarivy kandidat do toho druheho threadu "klikaci
> nezmysly"...

Ano to je pravda, pro me osobne je ale asi prvy ziarivy kandidat ovsem
postup instalace driveru v Win Xp kdy se napred pta jestli se chci
pripojit na net a pote v dalsim okne jestli chci instalovat automaticky
nebo rucne. Toto prece slo udelat v jednom okne a naprosto prehledne! A
jak tak pozoruju kolegu tak Vista jsou jeste dokonalejsi o jedno okno
navic :-\

Na druhou stranu jsem si ted ve VC++ napsal nejakou klikaci utilitku a
optimalizaci kliku jsme nakonec vzdal, je to jen pro me na obcasne
pouziti a tak to nebudu kvuli tomu vyvijet 2x dele. Ovsem u komercniho a
koneckoncu i Free i OpenSource programu by to optimalizovane melo byt
vcetne ovladani klavesnici (to jsem vzdal taky, nepocitam-li skakani
tabulatorem).

> wek

Pavel