OT: Flame textovy vs. graficky, Was: hyperterminal

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Říjen 13 21:08:37 CEST 2007

Je to presne tak jak rikate.
Casto pouzivam na psani gvim. Takze na zakladni operace ktere delam
casto, pouzivam klavesove prikazy. Ale kdyz je obcas treba udelat neco
co casto endelam, treba zmenit barevne schema, tak to udelam pres
menu, protoze je to relativne intuitivnejsi, nez hledat spravny
prikaz.
S toho tedy usuzuji, ze spravna cesta je takova, kdy se program da
ovladat ciste s klavesnice bez pouziti misi ale existuje v nem i menu,
ve kterem si mohu neco pohledat, kdyz nemam zrovna cas a chut procitat
manual a hledat spravnou sekvenci prikazu ( u mne je to doslova veci
nalady) a proto pouzivam gvim a ne vim nebo nejaky  *pad.

Honza