Odolnost HDD pri castem zapisu

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Říjen 13 13:27:56 CEST 2007

HDD v tomto rezimu vydrzi obvykle (tj. ne kazdy, ale neni to dano timto)
nekolik let.
Napriklad databaze FirebirdSQL prepisuje hlavicku datoveho souboru
s kazdou transakci. Tech transakci mivam obvykle nekolik milionu
rocne a zatim zadny problem (nekolik desitek DB po cele CZ+okoli).
Pokud chcete mit o neco vetsi jistotu, kupujte disky z kategorie
enteprise (napriklad WD Raptor, nebo RE2 edice),
ty jsou staveny na provoz 24x7.

	Slavek