hyperterminal

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Říjen 13 10:07:26 CEST 2007

> Hezké ránko,
>
>     umí to poslat pár znaků. Jen je ve výchozím nastavení nezobrazuje.
> To je potřeba nastavit v programu.
>
>     Po spuštění Hyperterminálu se vytvoří připojení. Dá se mu jméno a
> ikona a nastaví základní parametry přenosu. Potom je třeba kliknout na
> "Vlastnosti" -> "Vlastnosti" -> "Vlastnosti ASCII" a tam zaškrtnou
> políčko "Psané znaky lokálně opisovat". No a to je celé :-)
>
>     Nevím proč proti Hyperterminálu je tu taková averze. Já jej občas
> používám a zatím stačil na všechno co jsem chtěla. I když je fakt, že to
> [...]

Zdravím,
  tohle mne právě obrovsky baví. Všichni říkají, jak jsou ty windowsí programy
intuitivní, ale všimněte si, že na popis, jak zapnout lokální echo, bylo
potřeba čtyři řádky.
  V mém oblíbeném programu kermit stačí dát příkaz "set terminal echo local".
V případě, že echuje protistrana, tak "set terminal echo remote". To je
mimochodem default, protože většina zařízení to dělá.
  A dovolím si i předpokládat, že ten příkaz stihnu napsat a provést
několikanásobně rychleji, než lze "vyklikat" výše uvedenou akci.
  Prosím, no flames :-), žijme v míru a přátelství. Jen jsem chtěl na typickém
příkladu ukázat, že pokud člověk vynaloží trošku úsilí a naučí se těch pár
příkazů, je pak práce v textovém režimu mnohonásobně efektivnější.
A v režimu grafickém je stejně třeba se naučit, v jakém menu/podmenu/podmenu
atd. lze to či ono najít, což pro mne je mnohem horší než se učit ty příkazy,
neboť nejsem graficky orientovaný typ :-).

   S pozdravem Pavel Troller