hyperterminal

Sobota Říjen 13 09:37:42 CEST 2007

Hezké ránko,

    umí to poslat pár znaků. Jen je ve výchozím nastavení nezobrazuje.
To je potřeba nastavit v programu.

    Po spuštění Hyperterminálu se vytvoří připojení. Dá se mu jméno a
ikona a nastaví základní parametry přenosu. Potom je třeba kliknout na
"Vlastnosti" -> "Vlastnosti" -> "Vlastnosti ASCII" a tam zaškrtnou
políčko "Psané znaky lokálně opisovat". No a to je celé :-)

    Nevím proč proti Hyperterminálu je tu taková averze. Já jej občas
používám a zatím stačil na všechno co jsem chtěla. I když je fakt, že to
bylo vždy jen přenos několika znaků Z a DO zařízení na pokusy.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186