ROUTER

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Říjen 9 13:02:57 CEST 2007

Ja bych rekl, ze to je typicky bordel v ARP tabulkach. To je tak, kdyz si
nekdo hraje s MAC adresami, ktere jsou urceny na to, aby byly unikatni na
celem svete.

Pristup operatoru, ze Vam zprovozni pripojeni jen na urcitou MAC adresu je
sam o sobe zvlastni, ale s tim nic nenadelame.

Spravne reseni je tedy takove, ze routerik nechate vystupovat pod jeho MAC
adresou a nikoliv pod MAC adresou ukradenou z nejakeho PCcka. U rozumnych
operatoru to je otazka prepsani jednoho okenka na nejakem web formulari, u
mene rozumnych mozna budete muset nekam poslat mail, at Vam predelaji pristup
z puvodni MAC adresy XXX na novou YYY.
Pak budou mit vsechny stroje v siti svoji spravnou vyrobcem urcenou MAC a
melo by to prestat delat tyhle psi kusy.

Jakub Serych