C++ borland RS232 komponenta

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Říjen 8 09:24:04 CEST 2007

Komponentu nemam, ale na v ramci diplomky jsem kdysi spachachal v
borladim C++ thread ktery komunikoval se seriovym portem, jen si mu cpal
data. Doporucil bych se vykaslat na komponenty a napsat si to. Neni to
slozite a muzes to vyuzit i mimo borlandi C++.

Pokud by byl zajem, mozna ze bych to snad nekde jeste vystrachal.

ced