Univerzalny plosak

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Říjen 7 12:33:42 CEST 2007

Omlouvam se za malou reklamu, ale vyplynulo to z diskuze

Jelikoz se na mne obratilo vice kolegu ze Slovenska s dotazem na dodani
tohoto univerzalu www.elektronika.cz/1446 na Slovensko, prisli jsme s WEKem
na napad.

16-19.10. vystavuji na www.elosys.sk v Trencine, pav. 11 stanek 262

Takze kdo ma zajem, muze si tento plosnak vyzvednout u mne na stanku. Ale
prosim dejte mi predem znat, abych vedel, kolik jich mam vzit sebou.

Usetrene penize za poplatky a postovne bohate zaplati cestu do Trencina a
jeste shlednete vyznamny veletrh.

Dalsi dotazy prosim primo na mne.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862