Laser z DVD

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Říjen 6 19:08:43 CEST 2007

myslim, ze jen CD prehravace pouzivaji infa laser - vse ostatni jede
tusim ve viditelne oblasti

me by spis zajimalo zda ma nejaky vyznam i u polovodicoveho laseru ten
pulzni rezim - rekl bych ze ne nebot ta energie se tam tak jako tak musi
dodat a navic aspon u LED ta ucinnost spis klesa s vyssim vykonem. Na
druhou stranu se to rezane misto nestihne ochlazovat tak jako v
kontinualnim rezimu.

Radek Vicek