Flash paměti

Halen halen@seznam.cz
Pátek Listopad 30 12:41:00 CET 2007

Zdravím, mám dotaz. Lze přeflashovat paměť u dvd přehrávače? Musí se
tato paměť vypájet nebo lze naflešovat zapájená? A poslední dotaz,
použil bych i JTAG, ale nevím jak to připojit a jaký použít software.
Sehnal bych i funkční druhý kus pro vytažení obsahu, případně mám i
soubor který tam přehrávač natahuje. Omlouvám se za dotazy, nikdy jsem
neflešoval přímo čip. Případně, kdyby se někdo nabídl, že mi to
přeflešuje, budu vděčný a nějak bysme se domluvili na ceně. Jestli se
někdo ozve, tak napíši přesné údaje flash čipu.

Díky předem za odpověď. Honza J.