RE: ARM modul treba i s LCD

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Listopad 30 09:37:20 CET 2007

Orientacne se da rici, ze pri vice mene kusove serii vyjde 4 vrstva deska tak 220% ceny dvou vrstve. Rekneme, ze by dvouvrstva serie vysla na 1000Kc tak, 4 vrstva cca 2200-2300 Kc.
BGA je ovsem porod a clovek s tim asi moc nenadela, i kdyz se tu urcite najdou lidi, kteri to zapaji horskym sluncem a kruzitkem, ja z toho mam strach a i s infa predehrevem a horkovzduchem si troufnu jen na ty nejmensi pouzdra ci vymenu na profi desce metodou hop nebo trop.

>Existuje i AT91SAM9261 ten ma i LCD radic, jenze to je BGA a to bych jako
amater asi nezvladl. Nevim ani jak je draha deska treba 4 vrstva, jak bych
to zapajel, .... .