Skusenost s PICkit2

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Listopad 30 08:14:04 CET 2007

Kdyz je patek tak mi to neda a pri ranni kave pripojim jeden postreh (i
kdyz plati pro CR)...

> Mate niekdo skusenosti s programatorom PICkit2 ?
> Oplati sa do neho investovat...

Posledni dobou mam dojem, ze se nevyplati investovat do zadneho
programatoru na PIC, AT8951 a AVR kdyz muzu investovat do jednoho MAX232
(lepe 3232) a dalsi bizuterie nebo rovnou do
http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0211 a muzu tim
nejen programovat ale i primo na cipu v aplikaci ladit MCU eZ8. V CR
jsou bezne dostupne za podobne ceny jako PIC a soft ktery je v plne
verzi (ASM, C, SW i HW debuger) je zdarma ke stazeni.

Zatim vim o 2 lidech kteri si me doporuceni vzali k srdci a i kdyz mozna
nejsou tak nadseni jako ja :) tak rikaji, ze udelali dobre.

Pavel