Skusenost s PICkit2

Bitovod hw@prelude.cz
Středa Listopad 28 12:07:21 CET 2007

Tak prave dorazil. Na seriozni dojmy je zatim brzo, jen bezprostredni prvni:
Je to strasne mrnavy :) Dorazila verze s "red button", na plosnaku PICkit je
uvedena revize 6, na dodanem CD je MPLAB 7.60a, na stranach microchipu je v.
8.00 ke stazeni.

Jinak objednavano od TME v patek dopoledne, dorazilo ted, celkova cena
PICkit2-DE s 44pin demo boardem vcetne dopravy byla 1416Kc. Zatim to tedy
vypada dobre...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Rybarik" <rybarik@xtech.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 28, 2007 10:28 AM
Subject: Re: Skusenost s PICkit2

Ja mam pickit2 asi 3 mesiace a mozem si len pochvalovat. Nebavilo ma
uz totiz pri kazdom programovani hladat, ktory samodomo-programator sa
zrovna rozhodne fungovat :) Program k nemu (ten okienkovy) je sice
STRASNY, ale je uz aj commandline verzia a linuxova verzia tiez nejak
podozrivo funguje. A kazdu chvilu pribudnu nove podporovanie PICka...
V RLX mali nejaku dobru ponuku na ne, ja som ho zobral odtial, za tych
par korun sa urcite oplati.

Jaro Rybarik