O poště (Re: Do třetice)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Listopad 28 14:25:59 CET 2007

Jak pro koho. Prece se jeste nebudu za ty prachy, ktere stoji hosting,
starat o kus zeleza, ktere zere elektriku, muze se cokoli podelat a
rozhodit a jeste pro to musim nekde udelat fyzicky misto. Kdyz to sectu
a uvedomim si, ze bych se v tom mel jen treba 4x do roka hodinu stourat,
jsem mimo ceny slusnych hostingu, kde kdyz to nepojede, klidne muzu
nekoho o pulnoci zadat o to, aby to dal do poradku.

Mit doma (nebo i v praci) server s takovym zamerenim, je velice vyhodne
pro lidi, kteri chteji neco superspecialniho, co jim hosting neumozni a
potrebuji na tom treba neco ladit, psat serverove aplikace atp. a nebo
delaji hosting jinym (ten server je nejakym zpusobem zivi). Beru to i v
pripade, ze jde o hobby. Pak je to ale take dobra vec pro lidi, kteri
nemaji co na praci, no a dalsi skupinou jsou Ti, kteri nemuzou zit bez
toho, aby se mohli pochlubit necim, co vetsina nema.

Pro nas ostatni jsou to ve vysledku vyhozene prachy.

--
Jiri Bezstarosti