RE: O poště (Re: Do třetice)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 28 12:57:22 CET 2007

Teď jsem uzavíral novou smlouvu, měsíčně platím 75Kč, neomezená linka, což
doma nemám a samozřejmě nedílnou součástí je webhosting, kde mám různý fotky
z akcí pro kamarády a podobně. Velikost hostingu je 4GB, za 150Kč jsem mohl
mít 7GB, ale to jsem si spočítal, že je pro mě zbytečnost, email je
neomezeně. V ceně je taky zálohování a jako dostupnost uvádí tuším 99,8%,
tohoto bych doma nikdy nedosáhl. Jediná výhoda, kterou bych měl doma, tak
plná kontrola nad mail serverem i nad webem, zbytek obslouží router od
Asusu.
A to nemluvím o tom, že Netbox neumožňuje mít pevný IP, takže se občas mění
a spousta ISP taky nedovolí reverzní záznam DNS, což může být u SMTP
problém.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death