PWM audio výstup

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Listopad 27 20:55:11 CET 2007

Prenest 16bitu na 20MHz SPI, to je 25x rychleji nez potrebujete (nebo
trochu mene, neco spolkne jeste nejaka dalsi rezie), ale jak uz jsem
psal, k AVR jsem jen cichnul, takze implementacni zadrhele neznam. Ted
jde o to, jestli Vam staci 50ksps (o kterych pisu ja) a nebo ma mit az
50kHz ta sinusovka na vystupu. To je samozrejme neco uplne jineho. Ale
mate pravdu, ze s tim resenim prevodnikem z odporu si asi nadelate
nejmene problemu a cena je take jasna.

--
Jiri Bezstarosti