Re: PWM audio výstup

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Listopad 27 20:29:43 CET 2007

Zběžně jsem se na to podíval a myslím že 50kHz by to nestíhalo(když už
jen vezmu v úvahu sériovou komunikaci). Uvažoval jsem i o DAC08 ale
kombinace ATmega8 + 12 odporů + LM13700 mi přijde nejlevnější a na
těch 0,1% není problém se při 200 vzorcích na periodu dostat.

Mělo by to být jako generátor k RLC metru, v originále  se frekvence
neměnila a převodník byl pouze 4 bitový a na výstupu byly 2 integrační
články. 12 bitů tedy nebudu potřebovat :-)

Zdeněk