Re: Skoro piatok: Kabelová topomorfologická latence - kviz

Tomáš Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Úterý Listopad 27 14:59:43 CET 2007

Balu, nejses priliz tvrdy?
Ja bych teda nesrovnaval moznosti vyvazovani mekkeho sitoveho kabelu
a tlustych tvrdych koaxu, kde byva nejslabsim clankem retezce
vetsinou konektor, ci prechod koax, konektor...
A otazkou by taky bylo, jak to vyvazat uvnitr toho stojanu, bez
pouziti malych pracovitych trpasliku, nedejboze neco dostat zase ven,
hi!
         Hezky den!
                 Tommy OK2PNQ