Skoro piatok: Kabelová topomorfologická latence - kviz

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 27 14:27:21 CET 2007

no uz sa to postupne cele dava dokopy a spusta.
Mimochodom velmi dolezita vec, ktoru som chcel napisat ale zatial som
nemal cas.
Od noveho roka su vsetky navstevy experimentov a podzemia zrusene koli
spustaniu. Uz sa daju vidiet len povrchove instalacie (a napriklad
vypoctove s vyviazanymi kablami :-)).
Cez vikend 5-6 april bude den otvorenych dveri. Podobne ako pri 50-tych
narodeninach sa predpoklada navsteva asi 30.000 ludi. Spristupnene budu
takmer vsetky podzemne priestory (vratane bodu 4 kde su nase
vysokofrekvencne urychlovacie gerety). Toto bude posledna a jedina
prilezitost kedy sa bude dat vidiet LHC. Magnety uz budu v tom case
studene a vsetko pripravene na prvy zvazok 21. maja.
Takze pokial chce niekto vidiet LHC toto je posledna prilezitost.
b.