ucebnice chemie

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Listopad 26 21:09:02 CET 2007

No nádhernou knížku co to probere všechno pěkně od podlahy jsem tu postoval
ke stažení před pár dny, tu už jste si přečetl celou? Teda koukám že si ji
stáhlo snad celé hwnews 8-)

----- Original Message -----
From: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>

Zajimala me nejaka komplexni a srozumitelna ucebnice anorganicke a
organicke chemie. Od zakladu po nejakou rozumnou uroven. Mel jsem sice
chemii na gymnaziu a v jednom dvou predmetech na VS, ale uz si z toho
skoro nic nepamatuju. Takze bych si to rad trosku ozivil a ziskal o
tomhle oboru nejakou predstavu "jak to funguje". Predstavoval bych si
proste neco jako jsou ve fyzice Fenymanovy prednasky z fyziky. Pokud
mozno cesky, ale kdyby to bylo srozumitelne a sehnatelne, tak muze byt i
anglictina.
Je tu spousta lidi, kteri se vice ci mene zabyvaji chemii, tak prosim
napiste nejakou vasi oblibenou ucebnici.