ucebnice chemie

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 26 20:22:21 CET 2007

Zkuste najit Jirku v archivu. Moc tu jiz nebyva, ale kdo jiny ... Tedy
jestli jsem se nespletl, ale snad ne.
Jindra Polivka

Zdravim ucastniky konference.

Zajimala me nejaka komplexni a srozumitelna ucebnice anorganicke a
organicke chemie. Od zakladu po nejakou rozumnou uroven. Mel jsem sice
chemii na gymnaziu a v jednom dvou predmetech na VS, ale uz si z toho
skoro nic nepamatuju. Takze bych si to rad trosku ozivil a ziskal o
tomhle oboru nejakou predstavu "jak to funguje". Predstavoval bych si
proste neco jako jsou ve fyzice Fenymanovy prednasky z fyziky. Pokud
mozno cesky, ale kdyby to bylo srozumitelne a sehnatelne, tak muze byt i
anglictina.
Je tu spousta lidi, kteri se vice ci mene zabyvaji chemii, tak prosim
napiste nejakou vasi oblibenou ucebnici.

Diky.