microATX board D201GLY2 - prvni dojmy

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pondělí Listopad 26 08:54:58 CET 2007

Aka ATI??
Pouzivate PCI VGA kartu??

-mt-

  ----- Pôvodná správa -----
  Od: J.Polivka
  Komu: HW-news
  Odoslané: 25. novembra 2007 19:53
  Predmet: Re: microATX board D201GLY2 - prvni dojmy

  K tomu root jsem uz take dospel :-))
  Velmi zahy jsem si rozhodil grafiku, i kdyz tady stacilo sudo -i a
  opravit xorg.conf z Live CD.
  Chtel jsem rozchodit 3d, ale s ATI je to trochu vetsi problem.
  Chtel jsem to kvuli synovi (10 let), aby ho ten Linux chytil jeste o
  trochu vice. Preci jen ho zajimaji nejvice hry a tak se uvidi.
  Spise ho bude lakat byt na PC lepsi nez kamosi ze skoly.
  V jeho letech jsem mel jenom kolo, psa a vzduchovku :-))
  Jindra Polivka