microATX board D201GLY2 - prvni dojmy

J.Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Listopad 25 19:53:29 CET 2007

K tomu root jsem uz take dospel :-))
Velmi zahy jsem si rozhodil grafiku, i kdyz tady stacilo sudo -i a
opravit xorg.conf z Live CD.
Chtel jsem rozchodit 3d, ale s ATI je to trochu vetsi problem.
Chtel jsem to kvuli synovi (10 let), aby ho ten Linux chytil jeste o
trochu vice. Preci jen ho zajimaji nejvice hry a tak se uvidi.
Spise ho bude lakat byt na PC lepsi nez kamosi ze skoly.
V jeho letech jsem mel jenom kolo, psa a vzduchovku :-))
Jindra Polivka