microATX board D201GLY2 - prvni dojmy - alternativy k PC

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Listopad 25 17:10:05 CET 2007

On Sun, Nov 25, 2007 at 05:12:31PM +0100, Tomáš Tomáš wrote:
> Nemam v umyslu se prit a do znacne miry s vami souhlasim, nicmene prijde na to. I jednoucelove stroje maji sve nevyhody, osobne zde vidim dve zasadni.
> 1. Cas od casu se zde hovori o nejakem systemu na rizeni domu. Pokud pouziji nejakou svou jednoucelovou desku bez OS tak
>   a) budu muset desek udelat vice, jednak proto abych mel na cem ladit a pak hlavne pripad, ze  se puvodni pose...
>   b) Co za 5-10 let, bude v mich silach postavit tu desku znovu (dostupnost spucastek atd.)?
>   c) Budu si za 2 roky pamatovat jak jsem to psal, programoval, resil ?

No, ono mozna neni od veci takoveto domaci bastly zverejnit jako "open-source" ("open-hardware").
Teda pokud clovek zrovna nemini takovou vec hned prodavat...

Pak je totiz sance, ze se toho nekdo ujme a bude projekt vyvijet dal...

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net