OT: Chemie kolem nás

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 25 09:52:58 CET 2007

Mno, ak sa jedna ozaj o vedu a nie o odvodeny popularnonaucny zaner ci nedajboze novinarmi pokrutene paskvily, tak su pouzivane aj ine, vhodnejsie sposoby uvedenia neistoty nez bezne slovicka ako "snad", "pravdepodobne"...

Napriklad radiokarbonove datovanie sa vzdy uvadza s velmi konkretnou chybou...

wek