LED jako osvetleni + ucinnost TR transformatoru / PZ ?

hw@itherm.cz hw@itherm.cz
Pátek Listopad 23 13:08:08 CET 2007

Ja si presne stejnou vec delam pro sebe.
pouzil jsem RGB ledky v pouzdre SOJ6. udelal jsem prouzky desky siroke 1cm
a dlouhe 15cm.
v pripade kratsi delky je ustrihnu (je to opakujici se motiv), v pripade
delsi jen propojim vic desek.

pro napajeni jsem si udelal male desticky s PIC16F737, picoun obsahuje 3x
PWM modul a tak muzu plynule ridit barvu. puvodne jsem to chtel resit
komplikovanej, ale ted mam na desce 3 trimry ktere se odecitaji pomci ADC.
jeden kontakt pro rozsvecovani a 1-Wire pro pripadne budouci rizeni. Jedna
deska v pohode utahne par metru tech ledek, takze treba pro schodiste bude
jen jedna, atd.

prave jsem nechaval udelat desky, takze az bude vic ne prototyp muzu vyfotit.

ucinnost jsem zatim nemeril ale ta PWM mi prijde jako nejoptimalnejsi
varianta.

jinak ledky jsou neznameho vyrobce, dostal jsem jich sacek jako smeti z
SMT linky protoze uz maji zamychane sarze a nesviti uplne stejnou barvou
(me to nevadi).

Pavel