ot: webcam pro linux

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 23 10:47:23 CET 2007

Rad si to necham od nekoho vymluvit, ale jednim slovem je to tragedie.
Jako, ze na vetsinu veci si myslim, ze uz linux je v pohode co se tyka
techto aplikaci tak podpora webkamer je mirne receno strasna.

Hral jsem si s tim ted cca 14 dnu na serveru s Ubuntu 7.04 a nerozbehal
jsem to tak aby to bylo pouzitelne. Jak starou kameru Genius GE111 tak
uplne nove koupenou kameru A4tech s rozlisenim 1280x1024 (mimochodem je
fakt skvela na to ze stoji 530Kc) - sice se obe detekuji a zavede se
ovladac, ale pokud se s ni chcete nejak bavit bud to nejde vubec (ta
A4tech) nebo jsou to naprosto nepouzitelny obrazky - kvalitou tak 10x
horsi nez pod wokny. Naprosto selhava korekce jasu - mel jsem kamerku za
oknem a jedine kdy to snimalo fotky bylo rozmezi tak 6-7 hodin rano a
pak uz byl jen prepaleny obraz. Neni to jen nejaky problem u me - nasel
jsem techto stiznosti mraky.

Ted mi prisel ten miniITX MB od Intelu a chte nechte mi asi nebyde nez
tam dat wokna. :-(((

Radek Vicek