ot: webcam pro linux

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Listopad 23 10:33:32 CET 2007

Zdravim
omlouvam se za OT. Zkousel jsem to na linux.cz, ale nikdo mi neodpovedel,
tak zkousim tady. Muze nekdo doporucit webcam ktery a) pracuje bezproblemove
pod linuxem b) ma vetsi rozliseni nez je beznych 640x480 c) nepouziva pwc
drivery ktere uz v podstate nejsou podporovane a budou casem vysoupnute z
jadra? shanim neco takoveho co jede se skype a zaroven kdyz na to prijde se
tim da ofotit v rozumne kvalite nejaka knizka. Na cene zas az tak moc
nesejde (pokud se tedy nebavime o profi kamerach na firewire ktere stoji
kolem 20kkc :)

dik
d.